Alexandra si Florin

Si cam fara sa realizez ce se intampla, m-am pomenit intr-o dimineata plecat pentru un eveniment spre Sibiu. Am acceptat plecarea subita pentru ca totul parea – fapt dovedit mai apoi in diferite forme – o mini aventura. Amintesc putin in povestirea asta de frumusetea drumului – frumosi muntii nostri incarcati de zapada (face bine asta unor ochi obligati sa vada toata ziua albul monitorului), amintesc de oamenii interesanti cu care am calatorit si de ciorba aceea calda mancata in Cluj – muzica fina pentru stomacul drumetului obosit. Apoi Sibiul, seara. Eu, destul de anesteziat de drumul enorm de lung, primit cu masa si casa. Apoi evenimentul, a doua zi, solicitant si provocator. Un experiment uman pentru mine in primul rand, apoi unul bineinteles, fotografic. Uman pentru ca nu am mai iesit de multa vreme din bucovina mea dar si pentru simplul motiv ca intalnesti oameni noi. Oameni deosebiti. Din experimentul fotografic va invit sa luati o privire de mai jos. Iar pentru miri: s-aveti sanatate si casa de piatra!


2 responses to “Alexandra si Florin

Lasă un răspuns

