Nunta Geanina si Adi

Se pare ca undeva prin toamna trecuta mi-am pierdut bunul meu obicei de a posta periodic. Nu din vrerea mea, insa. Fara sa intru in amanunte, reincep sa postez cu un eveniment la care am fost onorat sa iau parte. Bunul si de-acum vechiul meu prieten Adi a pasit intr-o noua etapa a vietii alaturi de Geanina. Doi tineri frumosi, alaturi de care am gustat din emotiile unui eveniment organizat impecabil si cu mult stil. Speram doar ca am prins in imagini ceva din parfumul acelei zile superbe de toamna iar peste ani, cand copilasii si nepoteii vor roi in jurul lor, vor retrai unele clipe de atunci privind o fotografie. Sa aveti o viata presarata cu multe multe bucurii!

p.s. …nu au lipsit pataniile fotografice  – o camera s-s stricat in timpul evenimentului, asa ca a trebuit sa continuam numai cu cealalta – si aici s-a vazut importanta echipamentului de backup. Aveti grija ca cel pe care-l alegeti sa va fotografieze evenimentul chiar sa o poata face.


One response to “Nunta Geanina si Adi

Lasă un răspuns

