supermundane

As putea sa ma intreb la nesfarsit de ce unii oameni sunt mai blanzi ca altii. Sau as putea citi biblioteci si apoi scrie tratate despre asta….sau doar as putea sa ma bucur ca suntem diferiti. Este o senzatie, as spune, de liniste, care apare cand vorbesti cu un om bland. Nu se compara cu nimic cunoscut. Chiar daca agitatia, actiunea….toata viata mea de acum ma inconjurau, doamna discreta cu prietenul ei mi-a captat atentia. La cererea dumneaei am facut cateva cadre-portret. Inca nu i-am dat fotografiile, am doar un telefon fix de contact (am o senzatie de alta lume cand ma gandesc la asta, eu care sunt conectat 80% din timpul meu activ) dar o voi face chiar daca un minut rupt din ritmul obisnuit al fiecarei zile mi se pare un sacrilegiu. Proabil ca de la un timp, viata noastra se simplifica si o relatie corecta cu o alta fiinta vie devine un fapt mai important decat conectarea la nebunia si zarva lumii…

DSC_8323-mic


Lasă un răspuns

